karaļa runa





noskatījos filmu "The King's Speech" ļoti jauka filma. patīkami skatīties, ka bagātiem, slaveniem un ietekmīgiem cilvēkiem arī ir problēmas. filma, laikam, par mīlestību, cilvēcību, draudzību, par visādām labām lietām, nu tiešām jauki un smuka mūzika un tērpi, un Kolins Firts nu vienkārši konča. problēmu loks no visiem tik pazīstamā "vai viegli būt karalim?" plauktiņa. iesaku noskatīties un uzrakstīt kā jums patika. brīžiem varēja arī paķiķināt un paraudāt. un piebilstu vēlreiz, ka aktieri super! priekā!

Komentāri

  1. Ja es nebūtu redzējusi Havjēru Bardemu iekš Biutiful, tad nešaubīgi Fērts no manis dabūtu mazo zelta vīriņu. Tagad es pat nezinu. Bet tā pilnīgi piekrītu - Fērtam visa mana cieņa, jo zinu ko nozīmē stostīties, lai arī ne tik smagā fromā, bet joprojām atceros kā viens ļoti tuvs cilvēks ar to mocījās. Un, jā, arī man beigās noritēja asara cilveka spēka un neatlaidības priekšā.

    AtbildētDzēst
  2. skaidrs, paldies par ietekumu, man jānoskatās Biutiful, lai varu salīdzināt, esmu dzirdējusi arī citas labas atsauksmes.

    AtbildētDzēst

Ierakstīt komentāru