kā tērēt laiku

1. es spēlēju datorspēles, jā, es spēlēju Plants vs Zombies, Krista man ieteica, lieliska spēle, ļoti relaksējoša, atpūtina no domu pilnās ikdienas. // i am playing Plants vs Zombies, Krista sugested it to me, and i am loving it, it is a great relaxation, if you have had a thinkfull day!2. jā, es skatos The Office, sāku nesen, esmu trešās sezonas vidū, esmu sajūsmā.http://www.imdb.com/title/tt0386676/ Džordžs man ieteica, es tagad iesaku jums.// I am watching The Office, loving it, i am in the midlle of the third season. Goerge sugusted it to me and now i am sugesting it to you!
p.s. ļaujieties ieteikties lietām, tas ir lieliski! PRIEKĀ// let people recomend you stuff, it is great! CHEARS!

Komentāri

  1. Haha. Jāāā! PvsZ ļoti rullē. Man prieks, ka atradi kā pilnvērtīgi pavadīt brīvo laiku :D (rock)

    AtbildētDzēst

Ierakstīt komentāru