VFF pavasara balle 2011




















dejojoši filozofi - izmirstoša suga//
dancing philosophers, well, that's a thing you don't see every day
laulību templī vienoju cilvēkus svētām laulības saitēm
PEACE SIGN FAIL! peace sign, you are doing it wrong!

filozofu karaoke, iespējams labākā karaoke pasaulē! Dj ULDIS
PRIEKĀ!

Komentāri

  1. pagpagpag!
    un TĀ Andrejs izskatās,kad ir Hipiju ballē?
    shameshameshame!
    [nosodoša sejiņa.]

    Tu gan,Madar,skaista kā vienmēr!

    AtbildētDzēst
  2. Haha, tik lielisks Scooby-Doo busiņš. Love it.
    Un tāpēc Andrejs ir tikai vienā bildē, ka nav īstens hipijs. :D
    Cheers. Forša ballīte.

    AtbildētDzēst
  3. pirmkārt, esmu 2 bildēs.
    otrkārt, es vairs neticu VFF ballēm.
    treškārt, HIPIJI? Nopietni? kas tā par tēmu? tik pat oriģināla kā 80to gadi vai urlu ballītes? noteikti cilvēki ir pacentušies ar organizēšanu.
    ceturtkārt, esmu slinks un negribēju domāt BAIGO tērpu.

    AtbildētDzēst
  4. mana mīļākā bilde ir bilde nr.7.

    AtbildētDzēst
  5. SUPER! SUPER! SUPER! :D smukas bilžas ;)

    AtbildētDzēst
  6. man arī ļoti patīk septītā, jo filosofs Andrejs saprot, ka priecāties ir izšķērdība un ir ļoti nopietns! :D

    AtbildētDzēst
  7. Paldies par komplimentiem, Andrej. Dažreiz man sanāk fočēt, jo:

    "Ja gribi tici, ja negribi, nē. Es nācu tāpēc šaj' pasaulē, lai visus šokētu ar savu izskatu un visus pārsteigtu ar savu talantu." /Baltjancis/

    AtbildētDzēst
  8. Ā, un mana mīļākā ir šī bilde, jo nedaudz Abu Dabi atgādina! ;D --> http://3.bp.blogspot.com/-3JNFsGPclx0/TaOCQQBUeFI/AAAAAAAABXA/JUekLACA9_8/s1600/IMGP3237.JPG

    AtbildētDzēst

Ierakstīt komentāru