"Last night" the movie

http://www.imdb.com/title/tt1294688/
liked it a lot, it was all about Keira Knightley, love her, i think she is brilliant!well, Eva Mendes was kinda slutty, sleeping with a maried man, just because attracted to him! what's that about?! it was a film about a "got married to young" struggle, for a woman. wach it, but don't wait for answers (cos, it aint getting you any)



Komentāri

  1. Nu, man jau šķiet, ka tēma ir tā pati kas Closer & Little Children. Un man arī patika Keira. Bet man viņa patīk visur, pat tad kad tēlo Natālijas Portmanes dubultnieci Zvaigžņu karos. LOL Un Guillaume Canet! So, cute! BTW, viņa režisētā Little White Lies (Les petits mouchoirs) ir ļoti, ļoti laba.

    AtbildētDzēst
  2. 3 jaunas filmas manā Wachlistā :)

    AtbildētDzēst
  3. Pirms blogger nobrukuma es biju tev ierakstījusi komentāru. Tagad būs īsā versija - noskaties arī Les petits mouchoirs (Little White Lies,) kuras režisors ir Canet. Domāju, ka patiks. :)

    AtbildētDzēst

Ierakstīt komentāru