tendence









ja kaut kas notiek pietiekami bieži, to sauc par tendenci. man divreiz ir pietiekami bieži. vakar noskatījos Vudija Alana filmu Midnight in Paris un šorīt radio SWH Fredis un Ufo, runāja par ceļošanu laikā. ceļot laikā emocionāli vai fiziski ir viens un tas pats. man vispār nesajūsmina Vudijs, bet šis bija ļoti skaisti. aaaaa.vēl viens jaunums, esmu pievērsusies īsfilmām. man vienkārši liekas, ka garas filmas ir pārāk garas.
skatījos "La Jetee" 1962 gada filmu arī, starpcitu, par ceļošanu laikā.
tā. tā kaut kā. nezinu,
laikam jāpadomā par to. nē.
es iesaku labāk parunāt ar kādu, vienam pašam ļoti grūti izdomāt lietas,
pavisam savādāk,
ja par to parunā.
Pa lielam jau cilvēka dabā būt neapmierinātam,
tai skaitā ar laiku kurā dzīvojam.
un kapēc ne, kapēc lai es nevarētu satikt Hemingveju,
vai redzēt savu nāvi.
PRIEKĀ!

Komentāri