tas ir tik norauti!

mans jaunais vismīļākais izteiciens ir "NORAUTI", man liekas, ka tas ļoti precīzi izskata randomības faktora būtību. un šobrīd es tiecos uz randomību. "norauti" var teikt par dažādām lietām, piemēram, "norauta ballīte", vai visbiežāk "tas gan ir norauti", vai arī "tas ir tik norauti". tā, vēl man liekas ka esmu kļuvusi vecāka, kaut kā morāli, zūd man drusku mākoņi, viss tā skarbāk, patiesāk, neliekas, ka kāds jāsaudzē, labāk uzreiz ar patiesības lāpstu pa seju. nezinu vai tas ir slikti vai nē. drīzāk vienkārši, nedaudz norauti! PRIEKĀ!



Komentāri

  1. noraut jumtu - tas ir mans mīļākais teiciens ar "noraut".

    AtbildētDzēst
  2. "Noraut seju" turpmāk būs mans mīļākais "piedzerties" sinonīms
    Teikumā- "Andrejs katru vakaru iet uz 3šo stāvu un norauj seju"*

    *Tēli un notikumi izvēlēti pilnīgi nejauši un nesatur ne drusku realitātes

    AtbildētDzēst

Ierakstīt komentāru