bicycle magic

man šodien atgādināja, ka cilvēkiem ir grūti bez mana bloga. sarunā, kurā es jautāju kapēc tu nebrauc ar riteni, tas taču ir stilīgi es saņēmu atbildi, blog about it or didn't happen. jā, nevar taču zināt kas ir stilīgi un kas nav. tapēc es jums pateikšu priekšā BRAUKT AR RITENI IR SUPER!!! tu visur nokļūsti ātrāk un vienmēr izskaties labāk. riteņo vai mirsti, nu labi es pārspīlēju, bet ritenis ir vienkārši tik daudz reizes labāk. once you go bike it's hard to go back, staigāt kājām pēc tam ir neiespējami tāli. ritenis attālumu samazina uz pusi! var saprast ko es saku? RITENIS!!! PRIEKĀ.
sanāca tā sievišķīgi, bet ir taču skaidrs ka čalis pakaļ ar kājām neskries

Komentāri

  1. Jeee...Madaruuu..braukt ar riteni, kad mugurā svārki ir šīs vasaras obligātais uzdevums - VISĀM! :))

    AtbildētDzēst
  2. jā. es to jau daru! :D man patīk

    AtbildētDzēst

Ierakstīt komentāru