Piemiņas diena

Teātra izrāde "Piemiņas diena" Latvijas Nacionālajā teātrī Jaunajā zālē, režisors Mihails Gruzdovs. Nu, cepuri nost cik ļoti man patika. Es raudāju es smējos tas mainīja manu dzīvi! Tik ļoti patiesi, par to kas ir tik ļoti svarīgi! Aizej pats un aizved draugu! To vienos vārdos nevar izrunāt, kā šo izrādi ir iespējams izjust, jo tā ir par tevi, tā ir par mani. Un tad kad kara veterāns saka: "Es biju abās armijās. Ko man tagad visi jāienīst?" Tas ir par cilvēcību, par visu kas ir svarīgs, par to ka politika ir politika, bet mēs esam cilvēki. Par to ka kopā skatamies Dinamo hokeja spēles. Forši, man vienkārši palika tik forši to visu redzot, jo tas ir tas ko es domāju un tagad es zinu, ka neesmu vienīgā kas tā jūtas. Ja nezinājāt tagad zinat un noskataties, ja zinājāt un šaubījāties, tad aizejat noskatīties. Tas tev ir jāredz, jo tu to gribi redzēt. Liels paldies un PRIEKā! un padomā par to, par visu kas labs! par birkām kuras esam uzkāruši, par to ko cīnamies par to ka esam noguruši. paldies.

Komentāri