ES SATRAUCOS! SATRAUCIES ARĪ TU!!!


Patika, gan jocīgā "puteņa bezbiļete" arī pie e-talona esmu jau pieradusi un man ir liecinieki, ka ļoti ilgi pretojos. Bet šis man vienalga liekas par traku. Man patīk satraukties par lietām, tagad satraukšos par šo. Biļešu diferencēšana pēc deklarētās dzīvesvietas! Un kā jums liekas?! Nē, protams, ka es neesmu deklarēta Rīgā. Bet es vienmēr cenšos darboties savas sistēmas ievaros, kurā apgalvoju sev un citiem, ka gandrīz neviens cilvēks taču nemaz nav no Rīgas, labi tas sīkums. Bet tas ka Rīgai tad būs vairāk iedzīvotāju/ nodokļu maksātāju!? Visi taču jau tā dzīvo Rīgā! nav taču lieki cilvēki kuri tā pat kaut kur staigā apkārt un nekur nedeklarējas (ir,bet viņi varbūt arī nodokļus nemaksā...), tad tie cilvēki ir jāzog citām pašvaldībām! Man tas nepatīk, šitais viss ož pēc kaut kādas sabiedrības šķelšanas un vīrs un vārds esmu liels - integrācijas fans!
 Un ja jau es reiz cepjos.. KAS IR IZDOMĀJIS TO DUBULTPILSONĪBAS CENU? es ticu ka kaut kur jābūt rakstītam, bet nevajag man teikt lai "iegūglēju". Kāds var man saviem vārdiem paskaidrot kapēc tieši sešdesmit ciktur lati? Tas ir kaut kāds loterijā izlozēts skaitlis? Vai tās ir reālas izmaksas šim pasākumam kaut kādā birokrātijas līmenī?








Komentāri