AIJA

                            Zini to sajūtu ka tu kaut ko skaties un tev liekas, ka tu saproti, nu, piemēram, Romeo un Džuljetu vai ko tamlīdzīgu. Tad ar "Aija" ir tā, ka katrs otrais teikums tev liekas kā: "Jā! Es to saprotu! Es jūtos tā pat!" Viss episkākā, super mega izrāde, ko jebkad dzīvē esmu redzējusi! Tu ienīsti gandrīz visus varoņus un tai pat laikā viņus bezgala mīli.
                            Vispatiesākais, ko jebkad esmu redzējusi! Es nezinu vai tā ir tā latviešu mentalitāte, vai kas cits šajā 20. gadsimta sākuma mīlestībā, kur viss ir tik skaidri un neskaidri kā uz delnas, nekas līdz šim nebija licis tā justies! Mīlestība un ciešanas! Un es dievinu abas šīs lietas! Un šī izrāde izskaidro visu - pasauli, laimi un to kā būt labam cilvēkam, nē, drīzāk..cik pareizi ir tas, ka tu esi morāli taisns! Izcili!
                          Bravo režisoram Mihailam Kublinskim un aktieru ansablim, un, protams, Jānim Jaunsudrabiņam! Esmu bezgalīgā sajūsmā! Šis atjauno ticību gan dvēselei un tās bezgalīgajām ciešanām, gan latviešu daiļliteratūrai, gan teātrim! BRAVO un priekā! Un lai Jūs visi, lūdzu, būtu, ja ne šo darbu lasījuši, tad vismaz uz šo izrādi aizstaigājiet gan!

 

http://teatris.lv/lv/izrades/aktieru-zale/aija





Komentāri