02.05.2008.

Kam cilvēks ir vajadzīgs? Mūžam viens. Un tā es te sēžu, viena savās apakšbiksēs. Kad saka "padomā" vai tiešām domā, lai "padomā"? Es jau gribu tikai mazliet izstāstīt ko es pati izdomāju, kas man iešāvās prātā. Es jau negribu lai padomā, drīzāk, lai apstiprina. Tu vari būt kur vien tu gribi, viens ar sevi, jo tu esi sev un sev ir viss kas tev ir. Ir, jo pārējās mantiskās lietas tev pieder, bet tu esi. Tikkai tas kas ir tevī, vienalga vai sirsniņā vai galvā. Sauc to kā gribi, bet tu - tas kas tu esi, esi tu viss un tu pats. Pat ja tu tēlo, tas ir tavs teātris un tava pēdējā pirmizrāde. Un reizēm es nogurstu, tā pat vien, pati no sevis.

Komentāri

  1. Madara, uzvelc bikses, ir ziema. Rīt gribu ar tevi runāt par dzīvi (plus vēl rīt man no rīta ir eksāmens filozofijā, kas noteikti nodrošina to, ka mūsu saruna būs kvalitatīva).

    AtbildētDzēst
  2. Heiii. Es zinu to pasākumu, no kurienes ir bilde! Riktīgi forši mazā! :)

    AtbildētDzēst

Ierakstīt komentāru