Laimīgu Jauno gadu!

Uldis man stāstīja, ka viņam ir depresija. Un tad man sāka likties, ka man arī ir depresija! Teicu Uldim, ka viņš man ir pielaidis savu depresiju. Uldis, atbildēja: "Depresiju tev pielaida kapitālisms, laika ritējums un izvēlētās profesijas nederīgums darba tirgus prasībām". Lai cik drūmās krāsās arī nekrāsotos šīs lietus ziemas ainas, esmu atradusi risinājumu visām savām problēmām!
 .....(bungu rīboņa)...GADUMIJA!!!! 
 JĀ! Tieši TĀ! kāds gan labāks laiks, lai priecātos par to cik gads galu galā bija labs! Un apņemties veselu kaudzi lietu, ko darīt nākamgad! ko tu uzraucies?! 
esi resns? - nākamgad būsi tievāks! nav darba? - BŪS NĀKAMGAD
Decembris ir visādā ziņā nekad nederīgs mēnesis! Neviens neatbild uz taviem e-pastiem un dienas garums ir tik mazs, lai nepaspētu sapriecāties par pilnīgi neko. 
NEUZTRAUCIES! nākošgad! Nākamais gads ir pilns cerību, jaunu iespēju, nomaini ciparus un nomaini visu dzīvi!!! SĀC JŪSMOT 2014. ir te pat aiz stūra. un lūk, visas ikdienas rūpes un raizes tu drīksti nostums atvilknē ar uzrakstu "so 2013" un sākt veidot garus sarakstus ar visām tām lietām, kuras darīsi nākamgad! VIVA LA 2014!!! 
paldies, Gregoram un viņa kalendāram!? 
kāds mēnesis? pēdējais!
 ko dari? gaidu nākamo gadu!
Liec visas pusiesāktās un neisāktās lietas pie malas un pievienojos! es gaidu! gaidi arī tu! gaidīsim jauno gadu kopā! PRIEKĀ! un LAIMĪGU JAUNO GADU!



Komentāri

  1. Es tiešām sajutos laimīga!!!!!!!*

    * Daudz izsaukuma zīmes nozīmē, ka ļoti laimīga.

    Paldies, Madara, Tu esi pārliecinājusi, ka Jaunais gads būs skaists un labs un es to ļoti gaidu!

    AtbildētDzēst
  2. Super draudzenīt!! Paldies tev! Būs riktilgi lieliski viss - NĀKAMGAD! :D
    Žēl tik ka tevis nebūs.
    Priekā!

    AtbildētDzēst
  3. JĀ! nākotnes Dārta visu izdarīs. kā vienmēr- paļauties uz nākotnes Dārtu ir vislabāk!

    AtbildētDzēst

Ierakstīt komentāru