Ievērojamākās Latvijas vietas, pirmā sezona, "Daudz laimes Latvija!"

Latvijas dzimšanas diena ir liels, ilgi gaidīts notikums. 18.novembri svin lieli un mazi - pasākumi, dejas, dziesmas, salūts. Staro Rīga! "Maize un izklaides!" - senajā Romā tās bija gladiatoru cīņas, mums tās ir spožas lampiņas, vislabāk sarkanbaltsarkanās krāsās un dziesmas, dziesmas dziesmas. Es arī piedalos, man arī viss ļoti patīk! Bet? Gribas lai katrs pats pie sevis arī par vēsturi padomā! Par meža brāļiem un māsām, par trimdas latviešiem, paskatās kādu dokumentālo raidījumu vai filmu. Svētku laikā palasiet grāmates, tā vietā lai ēstu vēl trešo gabaliņu cielaviņas.
Palasiet: Nora Ikstena "Mātes piens" un Sanita Reinsone "Meža meitas". 
Vajag taču apstāties un padomāt: kur mēs dzīvojam? kā mēs gribam dzīvot? un kā man būt labākam cilvēkam? Man protams ļoti patīk šaut naudu gaisā un saukt to par salūtu (#nojudgment)! Bet nacionālismam ir daudz bīstamas nokrāsas. Bail ka Latvijas simtgade (kuras jau tagad ir tik daudz, ka ja simtgade būtu cukurs man būtu diabēts), neatplēš brūces vaļā, kas nu pat aizvilkušās ciet un drusku piemirstas. Vajag Latviju mīlēt visu, visos laikos, labo un slikto un dzīvot draudzīgi.

Mēs ar Zani Latvijas svētkus svinējām ar "Ievērojamākās Latvijas vietas" pirmās sezonas atklāšanu, lūk pirmā sērija: Kafejnīca, autoosta ar skatu torni. Priecīgus svētkus!
xoxoMadara













Komentāri