Gada labākās ziņas

Madara pasniedz gada balvu! Gada virtuālās komunikācijas dižgari saņem pirmo Madaras "Zelta īkšķis" balvu, par izciliem sasniegumiem virtuālajā komunikācijā. Aiz kadra palikušas dzīvās sarunas, ar maniem gudriem un talantīgiem draugiem, kā, piemēram, par to, ka abi airi nav ūdenī! Bet tas tā, lūk: 1.vieta un citas vietas, šogad uzvar ziņa, par to, ka man instā nav storiji un cilvēki domā, ka esmu nomirusi! PRIEKĀ! :)


1.vieta


Tie kas nevinnēja, bet bija tuvu:











Komentāri

  1. Madara - es jūtos ļoti pagodināta saņemot pirmo Madaras "Zelta īkšķa" balvu. Nekad nebūtu domājusi, ka tieši es būšu spējīga un gana kvalificēta saņemt virtuālās komunikācijas balvu. Tas noteikti kalpos kā papildus motivācija turpināt komunicēt virtuāli un uztraukties par tevi ;) Paldies arī maniem draugiem un tuviniekiem, kas ir atbalstījuši un pieņēmuši mani brīžos, kad šķietami esmu nozudusi virtuālajā pasaulē!
    Lai visiem viss izdodas 2018.gadā!
    Krista :)

    AtbildētDzēst

Ierakstīt komentāru