"Cik tev gadu?" īso stāstu sērija Latvijas simtgadei, trešais stāsts

Piektdien, Mākslas Akadēmijas Karnevālā, viss ņirbēt ņirbēja no cilvēkiem. Es kādā no pārbāztajiem koridoriem, spiedos garām cilvēku pulkam pie bufetes.

Pēkšņi uzspiedos virsū vienai paziņai, bijušai kora biedrenei, kas iereibusi, mani sajūsmināti, skaļā balsī sveica, ar vārdiem:

"WOW, Madar! Tu arī te? Cik tev gadi? Miljos? Tu izskaties arvien labāk!"

Viņas vārdu virknējums bija aptuveni šāds, kaut gan precīzi citēt nevaru! Katrā ziņā viņa izteica izbrīnu par manu vecumu un to cik labi izskatos! Mana pirmā reakcija bija smieklu šalts! Dziļāk sarunā neiegrimām, jo pūļa vadīta paslīdēju viņai garām! Bet šī sadursme man spilgti palikusi atmiņā!
Jā, paldies! Man tiešām ir jau miljons gadu un jā, es izskatos lieliski! Kāds, jauks, patiess novērojums! Vairāk atklātības, patiesības un sirsnības vienam pret otru! #Latvijai100

Priekā!





Komentāri