Tas nav par tevi, tas ir par mani!


Manī ir pasaules smeldze par visu un tukšumu. Dace man vakar sakliedza – ka kāds otrs cilvēks, tu dzīvo ar sevi un viss. Es ceru, ka man aizķērās! Fuck! Es ceru, ka man aizķērās. Būt mierā ar sevi, pietikt pašai ar sevi. Dace man uzkliedza, ka nav nekādu džeku. Tu esi tu pats un viss. Jānojauc sienas, kategorijas kurās domāju par dzīvi. “Mēs, mēs”! Esi nogurusi būt viena? Ej paguli! Nekad neaizmirsti, ka esi saulaina diena. Mīli visu un visus, mīli sevi visvairāk. Un kā tas ir ka tu gribi, lai kāds uztraucas par to kā tev iet? Davai uztraucies pati par to kā tev iet! Pajautā pati sev, kā tev iet. Izbeidz spoguļot savu ego citu cilvēku uzmanības spoguļos. Esi tas cilvēks, kuru tev gribas sev līdzās. Esi tāda kāda tu gribi, lai citi ir pret tevi. Tik vienkārši, tik sarežģīti.





Komentāri