"Necepies!", jeb RĪTA CEPIENS!

Nu, tad vēlreiz par to pašu.

Ilgi domāju ko, lai atbild uz komentāru savā facebook profilā, uz kura rakstīts "Uzcienāsi?"
Ja atbild, to ko domāju, tad var gadīties taisnoties par visu savu uzskatu spektru, bet neko neatbildēt liekas pret savu dabu, savu būtību un visiem saviem principiem. Tad nu es atbildu, ka nē neuzcienāšu un nav tā jāraksta gandrīz svešam cilvēkam. (viens no tiem facebook draugiem, ar kuru satusēji vienreiz un likās riktīgi laba ideja samainīties facebook kontaktiem)

Uz ko man komentāra īpašnieks atbild: "Necepies!"





///

Diezgan grūti konstruktīvi komentēt šo situāciju. Protams, skaidroties tālāk tur pat pie bildes var sanākt braukt galīgi auzās, bet iztirzāt šo jautājumu tomēr gribas.

Pirmām kārtām mani interesē, kas ir tas kas liek vīrietim sievietei rakstīt "Uzcienāsi?"
Šeit visticamāk ir maz sakara ar interesi kas tiek izrādīta par attēlā redzamā saldējuma marku vai saldējuma garšu. Un nav jēgas izlikties, ka šis ir ar dzimumu nesaistīts incidents. Es kā sieviete diez vai rakstītu kādai svešai sievietei komentāru: "Uzcienāsi?", pie bildes ar ēdienu. Arī vīrietim es tā nerakstītu, ja viņš nav man draugs.

Tātad. Kas motivē šo vīrieti komunicēt šādā veidā?
1.Vai tā ir pozitīva pieredze ar līdzīgiem komentāriem pagātnē?
2.Vai viņš domā, ka šis uzsauciens piesaistīs manu interesi tik ļoti, ka vēlēšos pavadīt laiku ar viņu? 3.Vai cilvēki no interneta tiešām viņam ir piedāvājuši ēdienu reālajā dzīvē, pēc šādas vēlmes izteikšanas?
Ja atbilde uz visiem jautājumiem ir NĒ. Kas motivē cilvēku šādi rīkoties?



Otrkārt. Uz manu komentāru atbildēt ar "Necepies!", kas, norādu uz acīmredzamo, atkal ir daudzas lietas izteiktas vienā vārdā! Analizējot aicinājumu necepties, atkal vēlos vērst jūsu uzmanību uz faktu, ka es esmu sieviete. Grūti iedomāties situāciju, kurā viens vīrietis otram internetā saka, "necepies". (bet varbūt es kļūdos, ja jums ir screenshoti, gaidīšu) Cepšanās kā emociju paveids, norāda uz nicinošu izteiksmes līdzekli par to, ka emocijas tiek izrādītas nepamatoti. Bet tā nav, ja esmu sadusmota, man ir tiesības just tādas emocijas kādas vēlos un tev nav man jāierosina just citas emocijas, tas ir pilnīgi lieki. Dusmīgi vīrieši ir ok, dusmīgas sievietes arī.

KOPSAVILKUMS:
1.Neraksti sievietei, to ko tu nerakstītu vīrietim.


***centos rakstīt, cik pieklājīgi iespējams, (kaut gan esmu diezgan sacepusies), ja kādu aizskaru, nu... NECEPIES!

///Raksts nav balstīts zinātniskos pētījumos, visi izteiktie spriedumi ir personiski empīriski un sajūtu, pieredzes līmenī. Paldies, bučas!

RISE IN THE LIGHT OF FEMININE POWER!




Komentāri