par to kā ir būt internetā.pirmsākumi


Sāku kavēties atmiņās dzēšot vecus facebook postus un domājot par to cik ilgi jau esmu internetā vispār savā dzīvē.

Kad sāku rakstīt savu blogu, tā nosaukums bija "rabbitstyle13" - man pašai likās ļoti smieklīgi un, protams, asprātīgi! Tā kā tulkojot, stilīgs zaķis, jeb trusis ar stilu un 13, jo tas ir tās kā rakstīja 2011 gadā! Es ceru, ka jaunieši - tik pat jauni kā es, atceras, kā interneta pirmsākumos bija tāda lieta kā čati, kur tu pats izdomāji savu "niku". Un tur nu bira pērles! Zinat kas vēl bija katastrofa? Epasti! mmm, cik neapdomīgs gan bija mans pirmais epasts... Pirmoreizi dot sev vārdu internetā, bija kā iespēja būt jebkam kas tu vēlies būt! Un jā, daudzi un daudzas no mums bija sexīgā13! Es nē, mans epasts bija: beautifulangel. Jā, tā tas bija! Tikai tagad ir loģiski, ka tavs epasts ir tavs vārds un uzvārds, agrāk tā bija cita pasaule, kurā tu varēji būt jebkas kas tu vēlies būt. Priekā! Par internetu!




Komentāri

Ierakstīt komentāru