Riteņsezona - atklāšana!

Ātrāk sāksi, ātrāk beigsi! Tāds moto šogad ir manai riteņbraukšanas sezonai. Mamma vienmēr brīdina, ka Rīgā viss bīstami! Nu i neticēju... Kā ta ne? Atvedu riteni no Jūrmalas uz Rīgu. Man riteni nozaga 3 dienu laikā! Nozaga no kāpņu telpas, pieslēgtu (ar normālu slēdzeni, nevis ar diegu)! Tikai tāpēc, ka viņš ir par smagu, lai nestu uz piekto stāvu! (tie kas bijuši ciemos, saprot par ko ir runa!) Liels melns holandietis, nenormāli ērts! Bija, tagad vairs nav. Vienkārši jocīga sajūta, ka zog, ka nav riteņa.

Tad nu tā. Protams, zvanīju policijai, man teica, lai uzrakstu iesniegumu. Biju aizgājusi līdz iecirknim Gogoļa ielā. Darbinieki ļoti atsaucīgi un laipni, tur tikai iekšā ejot tādas jocīgas restes un pa lodziņu tev prasa, kāpēc esi ieradies! Policijas darbiniece pierakstīja manu ziņojumu! Daudz sievietes tur strādā, man patika, tāda inčīga atmosfēra tur valda.

KO ES GRIBU JUMS TEIKT - REĢISTRĒJIET SAVU RITENI CSDD! Ka tas ir jūsu ritenis! Jo manējais, piemēram, pirkts pirms desmit gadiem un ja tev īsti nav nekādu pierādījumu, ka tas ir tavs ritenis, tad visi uz tevi tā jocīgi skatās...
Kā es pierādīju, ka manējais ir manējais, rādīju bildi no 2010.gada - draugiem.lv portālā, kur mani var redzēt kopā ar riteni! mhmh! Kaut kam, tomēr noder, tie draugiem.lv

Tā nu man sanāca divas dienas ar riteni pabraukt pa Rīgu. Savu glauno šosejnieku, to gan vienmēr, burtiski nēsāšu līdzi un nekad neatstāšu nekur ārā, vispār! p.s. un drošvien jānopērk VĒL labāka slēdzene!

Priekā! Tā nu man šogad ar pavasara riteņbraukšanu, ātri sāku, ātri beidzu!



Komentāri