2000's was a great year for pockets

Make pockets great again!

Ir tā, ka ir 2019. gads. Man liekas, ka šis ir lielisks laiks būt dzīvam! Es uzdrīkstos teikt, ka šis ir arī lielisks laiks būt sievietei, vismaz tā es jūtos. Šis man ir bijis lielisks gads.

Atceraties pirms dažiem gadiem sievietes oficiāli atguva iespēju nēsāt ērtus apavus, jo modes pasaule tos atdzina par stilīgiem. Visos žurnālos tika reklamētas krosenes, Nike, Adidas un Puma. Visi zīmoli pieslēdzās un radīja spilgtas, košas sporta botes, kuras tagad oficiāli var nēsāt gan biznesa sievietes gados, gan galeriju īpašnieces, gan visas citas jaunkundzes. (es gan nezinu, kāda ir oficiālā biroju nostāja, neesmu strādājusi tādā birojā, birojā - dodiet ziņu, vai tur arī drīkst botās!?)

Viss lieliski, bet kas tālāk? KABATAS! Cargo bikses vai makšķernieku vestītes, nav pārāk svarīgi. Safotografējiet to modes žurnālos un mēs pieslēgsimies. Sievietēm arī ir mobilie telefoni, lūdzu piešķiriet mums arī kabatas, kur tos ielikt. Nevis tikai rāvējslēdzēju tur kur vajadzētu būt kabatai vai kabatu tik lielu, ka tur var ielikt vienu ... (es pat nezinu ko... kam vispār vajag super mazas lietiņas?)

Man patīk veikali, bet šā brīža nostāja man ir šāda - ja tam nav kabatu, es to nepirkšu.

Es jūtu, ka lēnām jau tuvojas, dažas makšķernieku vestītes, jau redzēju asos.com veikalā, bet pārāk lēni, es gribu jau 2020 iesoļot ar lielām kabatām, pilnām veiksmes un panākumu!

Paldies, saki NĒ, drēbēm bez kabatām! Tiekamies drīz! BUČAS!

Jūsu Madara










Komentāri