Esmu tāda kā visas











"Ne tāda, kā citas meitenes" 

Šis ir teksts, kas izskan gan netieši, gan tieši sievietēm dažādos vecumos. Visas meitenes grib būt, ne tādas kā citas meitenes. Jo tāda ir filmas galvenā varone, jo tāda ir meitene kas
patīk citiem puišiem. Nebūt tādai kā citām ir katras meitenes misija jebkurā vecumā. Jo tās citas, tās runā tikai par ēst gatavošanu, kamēr es Pāvilostā sērfoju. Tās citas runā par saviem bēbīšiem, kamēr es lidoju uz ārzemēm.

Un kas tur slikts, ka es neesmu tāda kā citas? Nekas, tikai nav nekādas vienas TĀS sievietes, kurai tev jābūt pretējai. Tev nav ar nevienu jāsacenšas un nevienam nekas jāpierāda. Mēs jau sen visas esam katra tāda kāda esam. Nav vairs nekāda ienaidnieka tur ārpusē, kaut kāda mistiskā sieviete, kurai nedod dievs es būšu līdzīga, jo viņa ir tik booring un nemāk saskrūvēt pati sev plauktu.

Vakar sarunā man sieviete stāstīja, ka ir tā audzināta, ne kā citas, ka jau bērnībā spelējusies ar uzgriežņu atslēgu. Jā, jebkuru bērnu, noteiktā vecumā, interesē uzgriežņu atslēga. Tā pat kā visiem bērniem būtu jāspēlējas ar lellēm. Tehnika māca procesus, lelles - lomu spēles un cilvēku attiecības. Nevienam vairs nav jāizvēlas vai nu vai nu. 


Es gribu būt tāda kā visas citas sievietes, drosmīga, pārliecināta un ar vēl vairāk kabatām.

Es esmu tāda kā mēs visas, jo nav nekāda viena veida kā būt sievietei.

Komentāri

  1. Un ja tā padomā, šādā kontekstā īpaši neesmu no vīriešiem, puikām dzirdējusi 'es neesmu kā citi džeki, mani interesē xx'. Tā saucamais 'pick me, love me, choose me' arhetips.

    AtbildētDzēst

Ierakstīt komentāru